KLM van massa- naar targeted marketing

KLM van massa- naar targeted marketing

De KLM gaat het accent verleggen van massamarketing naar targeted marketing. Dat zei Cristina Zanchi, directeur CRM bij de KLM, gisteren op het Marketing3.nl-congres. Een ambitieus CRM-project is daarvoor ??n van de bouwstenen (bron: Emerce).

Planet bericht dat het effect van e-mailmarketing bij KLM met specifieke, op doelgroepen en vaste klanten gerichte campagnes kan oplopen tot 25 procent response. Bij offline direct marketing ligt dat op minder dan 15 procent.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.