Klant wil meer merken in showroom

Klant wil meer merken in showroom

Automotive-online: Van alle autokopers valt 36% te typeren als prijskoper en 49% als meerwaardekoper. Dat blijkt uit een onderzoek dat Ernst & Young in juni door Wegener Direct Marketing liet doen onder bijna 1.600 consumenten. Ernst & Young concludeert uit het onderzoek dat de consument voorstander is van meerdere merken in de showroom, graag een onderhoudscontract krijgt aangeboden en het prettig zou vinden om een werkplaatsbezoek via internet te boeken. Bovendien vindt hij prive leasen van nieuwe (bijna 50%) en gebruikte (25%) auto’s interessant (via: dagelinks.nl).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.