KlachtenCentrale biedt consumenten nieuw platform voor klachten

17 februari 2006, 07:56

KlachtenCentrale is het internetplatform waar consumenten sinds vorige week vrijdag terecht kunnen met alles wat met klachten te maken heeft. Consumenten kunnen hun klachten over bedrijven of instellingen gratis plaatsen. De klachten worden automatisch doorgegeven aan de bedrijven of instellingen. Zij krijgen dan de gelegenheid de klacht op te lossen door via e-mail te corresponderen. Op de site is ook een top-10 klachten te vinden waar, niet geheel onverwacht, op dit moment vooral internetproviders, energiebedrijven en telecomproviders zijn te vinden.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    w hilarius

    op 27 januarir bij IT’S Deventer een draadloze hoofdtelefoon gekocht om thuis muziek te kunnen beluisteren zonde mijn buurman te storen.

    Ik ben kunst schilder en ik vind het fijn om tijdens mijn werk af entoe naar muziek te luisteren,

    Thuis gekomen in Zutphen ben ik de hoofdtelefoon gaan uitproberen maar ik merkte dat het signaal werd gestoord bijna bij iedere hoofd beweging die ik maak wanneer ik aan het werk ben. Bovendien wanneer ik stil zit is de geluidskwaliteit een heel stuk minder dan wanneer ik muziek beluister door een normale koptelefoon.

    Maar de geluisstoornis bij iedere hoofdbeweging is echt erg. Dan knetter het en dan ruist het of valt het geluuid gewoon weg. Afgelopen zaterdag 3 feb.naar It’s iDeventer terug gegaan om mijn geld terug te vragen en daarbij heb ik duidelijk vermeld waarom die hoofdteleoon helemaal niet voldoet.

    Maar men wil mij 70 euro die ik er voor heb betaald niet gaan teruggeven omdat de apperatuur goed is naar hun maatstaven. Dat kan dan wel zo zijn maar bij mij in huis werkt het niet goed en ik heb niks aan dit ding. Ik wil gewoon mijn geld terug of een hoofdtelefoon kopen die wel voldoet in mijn huiskamer terijl ik me beweeg. Die hoofd telefoon is nog volkomen in orde. ik heb dat ding hooguit 10 minuten uitgeprobeerd en nog geen week in huis gehad en weer terug in de doos gestopt. Ik begrijp niet dat het personeel mijn niet normaal wil tegemoetkomen door mij het geld terug te geven

    Hoogachtend,

    W. Hilarius


    5 februari 2007 om 09:52
    Bram janson

    het slaat nergens op ben ik mee eens dat je terug gaat naar de winkel

    hoor graag een reactie van je.


    18 februari 2010 om 12:54
    Bram janson

    hey ik ben Bram Janson


    18 februari 2010 om 12:58
    mgvandenbroek

    Wie is nu wie?


    18 februari 2010 om 13:00
    Bram Janson

    Ja Ik Ben Bram Janson ik ben vandaag jarig dus maarja oke


    1 april 2010 om 11:07
    Bram Janson

    Hey Ik ben Bram Janson wie ben jij?


    20 mei 2010 om 09:26

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!