Keyword prijzen met 24% gestegen in Q4

Keyword prijzen met 24% gestegen in Q4
,

Adverteerders bij zoekmachines in de US hebben het afgelopen kwartaal gemiddeld 24% meer betaald voor keywords dan ze eind september 2004 deden, zo blijkt uit gegevens die eerder deze week zijn vrijgegegeven door Fathom Online. Dit is ??n van de sterkste stijgingen sinds de start van de publicering van de zogenaamde Keyword Price Index (KPI) door Fathom. Eerder verwachtte men een prijsstijging van 5% tot 10% per jaar. Ten onrechte dus.   
   
Lees meer op Mediapost.com.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • In Nederland is het niet anders, over geheel 2004 zijn de kosten voor keyword campagnes met 120% toegenomen.

    geplaatst op
  • Het simpele feit dat zoekmachinemarketing steeds populairder word, zal je zien dat PPC en vergelijkbare technieken net zo duur gaat worden als convensionele marketing technieken en dus alleen voor de grote merken betaalbaar wordt, wat jammer is als je er van uitgaat dat internet een open medium zou horen te zijn

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.