Kelkoo brengt MSN.nl winkelhulp

9 juli 2003, 19:28

Kelkoo levert voortaan een belangrijk deel van het winkelplatform van MSN.nl.

Beide partijen worden partners in de vernieuwde online winkel van MSN, MSN shopping, met als basis vergelijking van prijzen en eigenschappen van producten, onder de dekmantel ‘powered by Kelkoo’.

“De consument vindt daardoor sneller wat hij zoekt voor de best mogelijke prijs. De ambitie is om het grootste en best presterende online platform voor E-commerce te realiseren”, aldus de beide partijen in een bericht.

MSN claimt 7 miljoen bezoekers te trekken, op de Nederlandse site, waarvan ongeveer de helft komt om te MSN’en.

Bron:

http://www.planet.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!