Jeugd gelooft tv-reclame niet meer

Jeugd gelooft tv-reclame niet meer

Jongeren tot 25 jaar geloven niet langer wat in tv-reclames wordt gezegd. Ze hechten meer waarde aan informatie die ze in chatrooms op internet oppikken. Dat stelt marketingdirecteur Roisin Donnelly van Procter & Gamble in Engeland. Volgens Donnelly neemt de invloed van tv-spots op de consument geleidelijk af en worden advertenties in andere media belangrijker (Bron: MediaGuardian; Via: Nieuwsbrief NieuwsTribune).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.