Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold
Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's.
“People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube)
“We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016)
“Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)
wat zijn het nou, abonnees of abonnementen?
Tja, dat is een beetje onduidelijk.
Hoe zit dat in de ‘oude’ wereld, Marc? Tel je iemand met een abonnement op ‘Adformatie’, een abonnement op ‘AdfoDirect’ en een abonnement op ‘Communicatie’ als één, of als drie abonees?
beetje flauw Carl.
Na het installeren van iTunes heb ik zo’n 10 subscriptions er in gezet. Stel dat een ieder dat gedaan heeft en we hebben het over abonnementen dan heb je het over 100.000 abonnees. Dat valt dan tegen.
Als ik MarketingVox goed begrijp gaat het over abonnementen. (en ik zou ook een flauwe opmerking kunnen maken over de headline boven je artikel)
@Marc: Volgens jou geldt dus het onderstaande?
1. Als ik me met iTunes abonneer op één RSS uitzending, dat krijgt die uitzender er één abonnee bij.
2. Als ik me met iTunes abonneer op twee RSS uitzendingen, dan krijgt elke uitzender er maar een halve abonnee bij.
… enzovoorts.
Erg raar, hoor. Volgens mij tellen alle RSS uitzenders elke abonnee gewoon als één, ongeacht of die persoon wel of niet ook op andere RSS uitzendingen is geabonneerd.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!