Interactieve marketing trends voor 2005

Interactieve marketing trends voor 2005

Het Amerikaanse interactieve marketingbureau Avenue A/Razorfish heeft deze week het rapport Online Media Outlook (pdf) gepubliceerd waarin de belangrijkste trends op het gebied van interactieve marketing. Eerder al melde Frank-ly dat popups uit zijn en webvideo het helemaal gaat maken in 2005. In het rapport ook aandacht voor de mogelijkheden van weblogs voor marketeers:

After emerging as a phenomenon during the 2004 elections, blogs have become an important source of information for many consumers. Bloggers and their readers have been viewed as early adopters ? an influential group that is on the cutting edge of a quickly changing news and information landscape. For that reason, blogs (including video blogs, or vlogs) are an opportunity that marketers should watch in the coming year.

De belangrijkste trends die ze signaleren zijn: Performance Media Networks, Targeting, Interactive Video, Gaming, Wireless, Blogs, Pop-up Blockers en Adware & Desktop Advertising Applications.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.