Interactieve marketing trends voor 2005

22 januari 2005, 08:11

Het Amerikaanse interactieve marketingbureau Avenue A/Razorfish heeft deze week het rapport Online Media Outlook (pdf) gepubliceerd waarin de belangrijkste trends op het gebied van interactieve marketing. Eerder al melde Frank-ly dat popups uit zijn en webvideo het helemaal gaat maken in 2005. In het rapport ook aandacht voor de mogelijkheden van weblogs voor marketeers:

After emerging as a phenomenon during the 2004 elections, blogs have become an important source of information for many consumers. Bloggers and their readers have been viewed as early adopters ? an influential group that is on the cutting edge of a quickly changing news and information landscape. For that reason, blogs (including video blogs, or vlogs) are an opportunity that marketers should watch in the coming year.

De belangrijkste trends die ze signaleren zijn: Performance Media Networks, Targeting, Interactive Video, Gaming, Wireless, Blogs, Pop-up Blockers en Adware & Desktop Advertising Applications.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Hans, dank voor de links; interessante artikelen. Wellicht dat ik daar ook hier nog op terugkom!


    22 januari 2005 om 12:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!