Inschrijving geopend: De Grand Prix Content Marketing is terug!

De enige echte awards voor de beste content marketing cases zijn terug! Met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën. Inschrijven kan tot 29 augustus 2022!

9 augustus 2022, 14:29 2348 x gelezen

Op 4 oktober 2022 worden tijdens de Grand Prix Content Marketing de Awards uitgereikt voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties.

Roadmap Grand Prix Content Marketing 2022

  • 29 augustus 2022 – Sluiting inschrijving en insturen cases
  • 13 september 2022 – Nominaties bekend gemaakt
  • 4 oktober 2022 – Uitreiking in Postillon in Amsterdam

Awards en bekroningen

De Grand Prix Content Marketing zijn opgedeeld in Awards en Bekroningen. Awards worden uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. We maken onderscheid tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes. Nieuw dit jaar is de Jongeren Award. Wie wist het beste een jonge doelgroep te bereiken?

De Bekroningen zijn beloningen voor specifieke categorieën binnen contentmarketing, waarbij primair op de uitvoering wordt gelet. Uiteraard moet wel zijn onderbouwd waarom keuzes in creatie of distributie zijn gemaakt. Bij de bekroningen onderscheiden we 2 hoofdcategorieën: Creatie en Distributie.

Over de Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing wordt georganiseerd door MarketingTribune en Het Genootschap van Contentstrategen. Alle genomineerde cases worden onder de aandacht gebracht in een winnaarsspecial van MarketingTribune.

Inschrijven kan uiteraard vanuit zowel bureauzijde als vanuit opdrachtgeverszijde. Je kunt cases inzenden van contentproducties die gestart zijn in de periode van 1 januari 2020 – 31 augustus 2022. Dus ook de content die je hebt gemaakt tijdens de coronaperiode dingt mee! Het aanmelden van je case is mogelijk tot en met 29 augustus.

Meer informatie en inschrijven
Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!