Iemand moest het doen

1 januari 2005, 10:24

Nog ietwat beneveld van het bier, wijn en champagne (meer heb ik geloof ik niet gedronken), zit ik de feeds van vanmorgen door te nemen terwijl de kinderen het slagveld buiten zitten te bewonderen. Voor hoeveel miljoen zou er gisteren de lucht in zijn geschoten? Hadden we dat niet beter kunnen overmaken naar giro 555? Van de twaalf mensen waar wij gisteren oud & nieuw mee hebben gevierd had niemand vuurwerk behalve ondergetekende. Voelde me een beetje verplicht om als gastheer toch iets van vuurwerk in huis te hebben. Gelukkig maar, anders hadden we toch een beetje voor jan met de korte achternaam buiten gestaan. Oud & nieuw zonder vuurwerk kan niet. Het hoort er gewoon bij en uiteindelijk heeft iedereen ook genoten. Morgen maak ik een vergelijkbaar bedrag dat ik heb uitgegeven aan vuurwerk over naar giro 555.

Eindelijk ook tijd om de Volkskrant te lezen. Jean-Pierre Geelen heeft zijn allerlaatste artikel geschreven voor het mediakatern van de Volkskrant. Het mediakatern, dat in 1996 begon onder de titel Stroom en later werd omgedoopt in Media, bestaat niet meer. In het katern over eerbiedwaardige tijdschriften, curieuze websites, onverwoestbare radioprogramma’s en ongedurige televisiezenders gaf regelmatige een kritische blik achter de schermen van de media. Jammer dat ze stoppen, heb het jaren met veel plezier gelezen en de katern was eigenlijk de laatste reden voor mij om een abonnement op de Volkskrant te houden. Maandag maar eens kijken naar een alternatief. Iemand?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!