I AM MEDIA 2015 – VISION #ADV

8 juni 2015, 08:30

Het evenement I AM MEDIA wordt voor de 7e keer gehouden. I AM MEDIA is het evenement, dé plek waar creatieven, marketeers, communicatiedeskundigen en innovators om geïnspireerd te raken, kennis uit te wisselen en elkaar te ontmoeten.

Thema

Dit jaar is het thema VISION, waarbij bezoekers meegenomen worden in thema’s en praktische cases rondom subthema’s ‘Growth’, ’Tech’, ’Design’ en ‘Disrupt‘. Wat gebeurd er op dit moment, waar ik van kan leren? Wat komt eraan? Vanuit verschillende invalshoeken zullen sprekers dit laten zien en horen.

Sprekers die op I AM MEDIA 2015 zullen staan zijn Anouk Noordervliet (RTL/Videoland: over video on demand en hoe dit het bestaande tv-kijken gedeeltelijk vervangt), Harald Dunnink (De Correspondent/Momkai: de creatie van een nieuw journalistiek platform vanuit een design perspectief), Tim Schenk (Philips Hue, de wereld van connected systems en hoe home automation een grote rol gaat spelen), Jan Heemskerk (oud-hoofdredacteur Playboy en founder van het platform GLMRR.com, de Playboy 2.0, een platform waarbij op basis van crowdfunding de modellenshoots worden ‘gekozen’), Martijn van der Heijden (Fabrique, hoe bereik je een totaalervaring vanuit vorm, content en interactie) en Menno van der Marel (FOX-IT, de wereld van digital security neemt een enorme vlucht, aanvallen en bedreigingen nemen toe, waar moeten we rekening mee houden?). Dagvoorzitster is Martha Riemsma, hoofdredacteur van Twentsche Courant Tubantia.

Startup spotlight

Nieuw in deze I AM MEDIA is de startup spotlight. Voorafgaand aan elke spreker wordt een startup geprogrammeerd die zichzelf in de spotlight mag zetten voor het grote I AM MEDIA-publiek. De startups worden komende week bekend gemaakt.

I AM MEDIA 2015

Datum: 18 juni 2014

Locatie: Balengebouw, Roombeek, Enschede

Tijd: 12:30 uur – 19:30 uur (incl BBQ)

Meer informatie en kaarten: www.iammedia2015.nl

Kaart prijs: tot 5 juni € 79,-, na 5 juni € 89,-

Organisatie

Het evenement wordt georganiseerd door Stichting Fris, NiMa The Case en CeeCee. I AM MEDIA wordt georganiseerd zonder winstoogmerk, wat betekent dat de prijs van de kaarten laag gehouden kan worden en dat drankjes, eten, etc inclusief zijn voor de bezoekers. De vrijwillige organisatie wordt gevormd door de volgende personen: Joost Diepenmaat (Moneybird), Dennis Sievers (Webiteers), Peter Oosterwijk (Buro Blink), Marjolijn van Loon (Gemeente Enschede), Tim Lammers (Burgers’ Zoo), Marc Woesthuis (Stichting Fris & TriMM) en Paul Jansman (Kamer van Koophandel).

Eerdere sprekers op I AM MEDIA

Tijdens de eerdere edities van het evenement spraken bekende en minder bekende sprekers. Hierbij een kort overzicht van de meest recente edities.

2014: Touched: Maarten den Braber (SQRD), Peter-Paul Verbeek (Universiteit Twente), Marc de Vries (Twitter), Evita Stoop (Microsoft), Aartjan van Erkel, Jeffrey van Heck (Natuurmonumenten) en Rogier Schmitt (T-Mobile).

2013: Through the Hype: Jonas Nouwen (Unhype/PIBN), Martin Hersman (Sanoma/Nu.nl), Neil van der Veer (NewCom Research & Consultancy), Geoffrey Davies (Travix), Martijn Bier (Conrad), Laura Nuhaan (Webpower), Mascha Driesen (Youtube), Kees Koolen (Booking.com)

2012: Captivate your Audience: Jan Willem Borsboom (RTL), Lara Ankersmit (NOS), Bart Brouwers (TMG), Neville Kuyt (AKQA), David Vogel (DDB), Ruurd Priester (Lbi) en Samuli Ollikainen (Achtung!).

2011: Move to Mobile: Jitse Groen (Thuisbezorgd.nl), Geert Kolthof (Service2Media), Joost Diepenmaat (Moneybird), Jeroen Meijer (Muzor), Yuri van Geest

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!