HP en Nokia samen in Visual Radio

9 januari 2005, 09:02

Mensen die mij kennen weten dat ik helemaal niets zie in mobiele TV. Maar dit nieuwe concept van HP en Nokia? Dat zou het best wel eens helemaal kunnen gaan maken!

Visual Radio is radio met begeleidend beeld, als diashow. En dat kost aanmerkelijk minder bandbreedte – en dus energie – dan mobiele TV.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    De interactieve voorbeelden in de demo zijn erg goed; ik geloof absoluut in dit concept!


    9 januari 2005 om 18:02
    Tim Koppers

    Een goede cross-selling mogelijkheid, denk aan ring(real)tones, wallpapers, screensavers, andere singles, cd’s, songteksten wat je allemaal per artiest kunt gaan aanbieden.


    10 januari 2005 om 09:28
    Steef

    Zie dit ook wel zitten. Moeten ze wel de kosten een beetje normaal houden en het aantal beelden per minuut ook binnen de perken.

    Damn, het wordt toch eens tijd dat ze die kosten voor data een beetje normaal gaan maken, net als bij een internetverbinding nu. Hopelijk hebben we snel landelijke wimax dekking.


    10 januari 2005 om 13:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!