HP/De Tijd start met online preview tijdschrift
HP/De Tijd komt met een eerste (verkorte) online uitgave. Daarmee wil het opinieblad (potenti?le) lezers van HP/De Tijd prikkelen om de nieuwe uitgave te gaan lezen.
De digitale uitgave is te vergelijken met de een filmtrailer. Volgens Audax Media biedt deze uitgave bovendien vele extra mogelijkheden, bijvoorbeeld voor adverteerders. Zo is er een lezersaanbieding van De Bezige Bij. Er is een link opgenomen om het besproken boek van Amos Oz bij de Ako online te bestellen.
De digitale uitgave van HP/De Tijd verschijnt wekelijks op woensdag. De link wordt gemaild naar degenen die zich op de nieuwsbrief van HP/De Tijd hebben geabonneerd. Een voorbeeld kan hier worden bekeken (via: adformatie).
Ziet er goed uit! Eenvoudig scrollen, veel beter werkbaar dan andere electronische uitgaven van NL-talige tijdschriften die ik ‘in handen’ heb gehad!
Ziet er absoluut goed uit en de artikelen zijn goed leesbaar ! Vooral de extra mogelijkheden in deze online uitgave spreken mij aan. Direct linken naar relevante websites, ingebouwde formulieren en duidelijke navigatie.
Het blijft een postkoets met een motor.
Wat Stephan zegt.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!