Hoe verkoop je Braziliaans bier in de VS?

2 augustus 2005, 20:38

Hoe verkoop je Braziliaans bier in de VS?

Het Engelse bureau Wheel heeft voor het Braziliaanse biermerk Brahma een erg hele aardige online campagne ontwikkeld dat bestaat uit een actiesite en rich media advertenties waarin de Braziliaanse way of life als thema is gekozen. Ze hebben zelfs Jorge van de Basement Jaxx ingeschakeld voor de percussion. Absoluut de moeite waard!

Met dank aan de jongens van .bone (via hun interne blog).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Coolz0r

    Brahma is belgisch nu 🙂 opgekocht door interbrew. FYI.


    2 augustus 2005 om 21:08
    Tjeerd

    Wheel is onderdeel van LB Icon (Lost Boys). Hebben ze vorig jaar overgenomen.


    3 augustus 2005 om 04:19
    Bas

    En Brahma heb ik toevallig pas op en is nu niet bepaald bijzonder bier, dus ze zullen het wel van het imago moeten hebben, niet van de smaak.


    3 augustus 2005 om 07:18
    Coolz0r

    “…dus ze zullen het wel van het imago moeten hebben, niet van de smaak.” … -> zoals drie kwart van de belgen 😉


    3 augustus 2005 om 08:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!