Hoe verkoop je Braziliaans bier in de VS?
Het Engelse bureau Wheel heeft voor het Braziliaanse biermerk Brahma een erg hele aardige online campagne ontwikkeld dat bestaat uit een actiesite en rich media advertenties waarin de Braziliaanse way of life als thema is gekozen. Ze hebben zelfs Jorge van de Basement Jaxx ingeschakeld voor de percussion. Absoluut de moeite waard!
Met dank aan de jongens van .bone (via hun interne blog).
Brahma is belgisch nu 🙂 opgekocht door interbrew. FYI.
Wheel is onderdeel van LB Icon (Lost Boys). Hebben ze vorig jaar overgenomen.
En Brahma heb ik toevallig pas op en is nu niet bepaald bijzonder bier, dus ze zullen het wel van het imago moeten hebben, niet van de smaak.
“…dus ze zullen het wel van het imago moeten hebben, niet van de smaak.” … -> zoals drie kwart van de belgen 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!