Het belang van de positie bij gesponsorde koppelingen

Het belang van de positie bij gesponsorde koppelingen

Een benchmarkstudie van Atlas DMT (pdf) toont aan wat veel zoekmachine marketeers eigenlijk al wisten: de relatieve positie (ranking) van gesponsorde koppelingen (bijv. Google Adwords) is van cruciaal belang voor het succes van een zoekmachine marketing campagne. Wel aardig om nu eens wat feiten op een rijtje te hebben (via: ClickZ).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Beste Marco,

    De link geeft een foutmelding. Heb je nog ergens een andere link liggen?

    dank

    Gr
    A

    geplaatst op
  • Ik zal eens kijken of ik het document in mijn archief kan vinden en zal deze dan in de download-omgeving plaatsen.

    geplaatst op
  • Bedankt!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.