Het belang van de positie bij gesponsorde koppelingen

14 juli 2004, 03:37

Een benchmarkstudie van Atlas DMT (pdf) toont aan wat veel zoekmachine marketeers eigenlijk al wisten: de relatieve positie (ranking) van gesponsorde koppelingen (bijv. Google Adwords) is van cruciaal belang voor het succes van een zoekmachine marketing campagne. Wel aardig om nu eens wat feiten op een rijtje te hebben (via: ClickZ).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Andre

    Beste Marco,

    De link geeft een foutmelding. Heb je nog ergens een andere link liggen?

    dank

    Gr

    A


    15 maart 2005 om 08:00
    Andre

    Bedankt!


    16 maart 2005 om 10:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!