Het verspreiden van viral marketingcampagnes

24 september 2013, 10:24

Tips&tricks

Er zijn verschillende mogelijkheden voor het verspreiden van online video met een viraal effect. Hier zijn bepaalde regels voor opgesteld door David Meerman Scott, een online marketingstrateeg. Hij noemt dit de regels voor een world wide rave, oftewel het wereldwijd verspreiden van content. Deze regels lichten wij hieronder kort toe.

Oscar Langerak is directeur van VideoWerkt en ziet dat online video steeds meer wordt ingezet door bedrijven. Online video biedt de mogelijkheid om interactie aan te gaan met klanten en deze op verschillende mobiele devices te bereiken. Het aantal online video kijkers groeit nog steeds. Het aantal video’s wat bekeken wordt via mobiele devices groeit ook nog steeds. Kortom video werkt. Oscar heeft een passie voor het vastleggen van verhalen. Uit de maatschappij, binnen bedrijven of over services of producten. Hij is met VideoWerkt een betrouwbare en snelle partner voor het produceren van video’s en het adviseren en uitvoeren van alle facetten van video marketing; van hosting tot video SEO en social sharing. Wij maken video die werkt! Oscar startte VideoWerkt in 2011 om communicatie te verbeteren door het aanbieden van fraaie, conceptmatige en strategisch verantwoorde online video’s. In 2012 is hij mede-initiatiefnemer van de nieuwe lokale omroep OPEN Rotterdam. Deze omroep heeft per 1 maart 2013 voor 5 jaar de uitzendvergunning.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!