Je bekijkt een artikel van PostNL
partner

Het ideale retourproces?

Dat start al bij het moment dat een potentiële klant voor jouw webwinkel kiest vanwege het goede retourbeleid.

19 mei 2023, 09:22 973 x gelezen

Besluit de klant na aankoop een pakket terug te sturen, dan is de retourinstructie superduidelijk. Je klant stuurt het pakket terug op het moment en op de plek dat het hem het beste uitkomt. Zonder gedoe. En als ondernemer stuur je met retourdata continu bij voor meer sales en minder retouren.

Laat je inspireren!

In dit magazine nemen we je mee in de wereld van retouren. We delen feiten, praktische tips & tricks en laten e-commerce ondernemers aan het woord over hun retouren.

Wij zijn PostNL. Jouw favoriete bezorger. We bezorgen dagelijks pakketten en vijf dagen per week post. Voor onze klanten zijn wij de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers en de verbinder tussen de fysieke en digitale wereld.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!