Het effect van direct bij Camping ‘t Volgerland #adv

3 juni 2016, 08:30

Camping ’t Volgerland groeit hard onder de bezielende leiding van Diana Meiling. Dat betekent uitbreiding en dát betekent dat ze op zoek moet naar nieuwe gasten. Om de juiste doelgroep te bereiken, koos Diana voor een combinatie van on- én offline via PostNL. En met succes, want alleen al op Facebook bereikte ze 20.000 potentieel geïnteresseerden, twee keer meer dan de doelstelling.

Bij Facebook-campagnes denk je misschien niet direct aan PostNL. Want die doen toch vooral offline campagnes?

Niets is minder waar.

Want natuurlijk weet PostNL exact hoe je mensen offline bereikt en raakt. Maar het heeft ook mensen in huis die verstand hebben van Facebook en andere online platformen. Juist in die combinatie ligt hun kracht. Bovendien weten ze precies hoe je een effectieve reclame-uiting maakt. Ze kunnen je adviseren bij het maken van je mailing en campagne, of zelfs het hele design uit handen nemen.

De resultaten mogen er in ieder geval zijn. Zo hoopt Diana binnenkort de nieuwe huurders welkom te heten op hun plekje in de voormalige boomgaard. Dát is het effect van direct.

Ook weten wat het effect van direct voor jou kan betekenen? Neem dan direct contact op met PostNL!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!