Google’s televisiegids

25 januari 2005, 05:24

Google's televisiegidsGoogle heeft, zonder er ruchtbaarheid aan te geven, haar (beta) Video Search online gebracht.

De nieuwe uitbreiding van Google’s zoekmachine vindt Amerikaanse online televisieprogramma’s, door de textuele informatie die erbij staat door te zoeken. En toont schermafbeeldingen in het resultatenscherm.

Bij de voorkeursinstellingen kan de gebruiker zijn (US) postcode invoeren, om de zoekresultaten op zijn lokatie af te stemmen.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    PietjeBell

    Waarom zou Google er ruchtbaarheid aan geven? Binnen nu en drie dagen weet heel de wereld ervan.

    Wanneer was het, in 1997, 98? Zoeken deed je via Altavista of Yahoo en soms zelfs Ilse, maar binnen een week of twee was iedereen aan het googelen. Zonder dat ik ooit een campagne of iets wat leek op een advertentie heb gezien.


    25 januari 2005 om 22:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!