Google’s nieuwe visie op merknamen en AdWords

Google’s nieuwe visie op merknamen en AdWords

Google vindt dat adverteerders die denken dat hun concurrent hun merknaam misbruikt moeten procederen tegen die concurrent, in plaats van tegen Google.

“As a provider of space for advertisements, please note that Google is not in a position to arbitrate trademark disputes between the advertisers and trademark owners. As stated in our Terms and Conditions, the advertisers themselves are responsible for the keywords and ad text that they choose to use.”

Outside the United States and Canada, there are different issues, and Google has accordingly adopted a different approach to advertisers’ requests to purchase trademarked keywords. In many foreign jurisdictions, the critical issue is not consumer confusion. Therefore, outside of the United States and Canada, Google continues to ensure that neither keywords nor ad copy incorporates trademarks.”


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.