Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie #adv

17 maart 2020, 09:45

Wereldwijd hebben organisaties moeite door de aanpassingen aan de COVID-19 pandemie om zowel tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar contact als de veiligheid van medewerkers te garanderen. Om hen te helpen heeft Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, een nieuw Rapid Response-aanbod waarmee iedere organisatie gratis toegang heeft tot Genesys Cloud en zo de essentiële support kan blijven leveren en binnen 48 uur remote teams realiseren. Genesys Rapid Response heeft er al voor gezorgd dat sinds februari meer dan 500.000 contact centermedewerkers de klanten hebben kunnen helpen vanuit de veilige omgeving van hun eigen huis.

Voor meer informatie en aanmelden download je bijgaande PDF

Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes realiseren we door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 11.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor het behalen van uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Door het combineren van de beste technologie met menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!