Geen nieuws vandaag?

22 september 2005, 07:46

Vandaag extreem druk en eigenlijk geen tijd om te posten (morgen weer). Ik moet ook eerlijk zeggen dat er de laatste tijd weinig echt nieuws is te melden op het gebied van interactieve marketing.

In de blogosfeer hebben we natuurlijk een aantal interessante iniatieven zoals bij de Volkskrant, AD.nl en gisteren VNUNet. De ontwikkelingen bij Google gaan zelfs mij te snel en de lancering van een Nederlandstalige Picasa heb ik dan ook maar laten gaan. De overname van Skype door eBay, de lancering van Google Talk en de ontwikkelingen bij Talpa waren zeker nieuwswaardig.

Maar daar waar we voor de zomervakantie (bijna) dagelijks nieuwe ontwikkelingen konden melden blijft het nu opvallend rustig. Stilte voor de storm wellicht of zit ik gewoon te slapen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    De Mol

    Stilte voor de Yahoo-Google-MSN freefight..

    Mail,browsers, foto-sharing. Google schopt er in ieder geval onverwacht hard in met hosting en website-statistieken.

    Nee dat zijn geen feiten. Slechts vermoedens (of hoop?) 😉


    22 september 2005 om 08:43
    media

    Absoluut mee eens, dank voor de tip Marc!

    Misschien aardig dat ook anderen eens laten weten wat ze nu wel en geen nieuws vinden. Wie schiet?


    22 september 2005 om 08:44
    Hanzel

    In de nieuwste Carp een interessant artikel [interview met Robert Briel: was creatief directeur Veronica, nu webmaster van Broadband Tv] over interactieve televisie. In dit artikel enkele uitspraken waarbij ‘zo maar’ vraagtekens bij geplaatst kunnen worden………………


    22 september 2005 om 12:08
    eduard

    zo druk met slapen dat je niet eens kan bellen!

    sterkte! Eduard


    23 september 2005 om 05:09
    media

    Ik zal je zo bellen! Loop hopeloos achter op emails en telefoontjes die ik nog moet doen 🙁


    23 september 2005 om 05:11
    eduard

    maak je niet ongerust, ik ken het gevoel!


    23 september 2005 om 05:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!