Future of Online Advertising

Future of Online Advertising
{title}De afgelopen dagen zijn we al uitgebreid voorzien van verslagen van verschillende events. Na het geweld van NextWeb, het eerste Nederlandse Webanalyticscongres en het Digital Marketing Event zullen Gertjan en ik verslag doen van Future of Online Advertising.

Sprekers op dit event zijn onder andere Jay Adelson (Digg), Ron Belanger (Yahoo), Henry Copeland (Blogads.com), Carla Hendra (Ogilvy) en Brent Hill (FeedBurner). Donderdag 7 en vrijdag 8 juni zullen we wat highlights melden. Het interactive advertising blog waar een aantal sprekers al een tijdje bloggen is trouwens ook de moeite waard!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.