Forse toename online reclame in Duitsland

Forse toename online reclame in Duitsland

De online advertentiemarkt in Duitsland is vorige maand bijna 50% gegroeid t.o.v. januari vorig jaar.

Ook het vierde kwartaal van vorig jaar was met een groei van meer dan 45% een opsteker. De traditionele advertentiemarkt is nog 0.6% verder weggezakt. De online advertentiemarkt in Duitsland is qua omzet al bijna even groot als de sector buitenreclame of de sector special interest magazines.

Bron: Nielsen/NetRatings en Poynter via EJC


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.