Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold
Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's.
“People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube)
“We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016)
“Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)
Tja, dit past natuurlijk helemaal in de ingeslagen weg van de concurrentiestrijd met Microsoft en persoonlijk kan ik deze actie alleen maar aanmoedigen!
Trouwens, niet onbelangrijk: Google heeft deze campagne uiteraard enkel getarget op IE-gebruikers…
Als ik de komende tijd eens op Windows zit zal ik zeker eens een kijkje nemen, hehehe.
Grappige ontwikkeling. Microsoft mag geen misbruik maken van z’n monopoliepositie maar wat is dit dan? Google heeft in de zoekmachinemarkt een vergelijkbaar marktaandeel als Microsoft in het OS. Nu stat het er redelijk vriendelijk. Misschien krijgen we straks bij elke keer als we ‘search’ drukken, een ‘sponsored link’ naar FireFox. En het kan nog veel gekker. Google rules. Google bepaalt wat daar staat. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de ‘gewone internetters’ (waar wij dus niet bij horen), direct een andere zoekmachine weet te vinden. Zo kan Google vanuit z’n monopoliepositie consumenten ‘dwingen’ over te stappen. Misschien werken straks sommige functies alleen in FireFox. Enz. enz. enz. Ben benieuwd wanneer we hier de eerste rechtszaken over kunnen verwachten.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!