Event Driven Marketing: Klanten maken en klanten houden

Event Driven Marketing: Klanten maken en klanten houden

Voor iedereen die vorige week niet de PIM-sessie ‘Event Driven Marketing’ (EDM) heeft kunnen bijwonen, de presentaties staan online.

Kan iemand trouwens een keer wat doen aan die website van PIM? Niet echt een visitekaartje van een vereniging voor innovatieve marketing!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.