Eurostar podcast

7 september 2005, 05:38

Primeur in Belgi?: Eurostar pakt uit met de London Podcast tapes. De podcasts worden verzorgd door de populaire Wim Oosterlinck, presentator bij jongerenzender Studio Brussel. Hij neemt tijdens zijn podcasts de potenti?le Londen-reiziger mee naar de mooiste plekjes van de Engelse hoofdstad.

De podcasts (20 in totaal, elke twee weken verschijnt er een nieuwe op de site en op portal Skynet.be) zijn leuk gemaakt. Ze zijn kort gehouden en amusant om te beluisteren. Kortom, ze leveren op een innovatieve en speelse manier nuttige informatie. Wat mij betreft een voltreffer!

Zijn er goede Nederlandse voorbeelden van bedrijven die podcasts in hun marketingbeleid inschakelen ? Ik weet van Heineken en XS4All.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Emiel Kamzol

    Wij zijn met diverse bedrijven bezig om podcasting/vodcasting als marketing instrument in te zetten. En moet eerlijk bekenen dat deze bedrijven (niet de top 500 maar vlak daar onder) erg creatief worden als ze eenmaal de smaak te pakken hebben. Ze hebben wel de neiging om podcasts te lang en te veel te maken.


    7 september 2005 om 06:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!