Er zijn nog Yahoo! 360 accounts!

4 april 2005, 04:00

Sommigen dachten dat de aanbieding van Hans Mestrum en mij een 1 april grap was, maar dat was niet zo. Daarom trekken we de actie nog even door, om jullie de gelegenheid te geven een account te bemachtigen. Stuur een email naar mij en je ontvangt een invite voor een Yahoo! 360 account.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Marcel

    Hi, ziet er na eerste indruk zeker goed uit. Wat rommelig bij het achterlaten van info over je profile.

    Het delen van foto’s ziet er zeker strak uit.

    Tot zover.

    M.

    P.S.: Erik bedankt voor je snelle reactie


    4 april 2005 om 15:37
    Gina

    Zo op het eerste gezicht vind ik het een beetje rommelig eruit zien. Beetje goedkoop zou ik bijna willen zeggen. Wellicht moet ik mij hier meer in verdiepen om een goed oordeel te kunnen geven.

    Bedankt Erik, voor de snelle invite!


    5 april 2005 om 06:19
    Michiel

    Hmmm, op zich een goed en compleet concept en idee, duidelijk genoeg. Wat is mis en jammer vind is de integratie met de rest van de zaken die men biedt, zoals de kalender. Nu is het een los systeem, apart van de rest. Inderdaad rommelig, maar voor een beta prima te doen. Bedankt voor de invite!


    5 april 2005 om 13:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!