Einde online marketing nabij?

Einde online marketing nabij?

Echt vrolijk wordt ik niet van de laatste berichten over online marketing. E-mail marketing is door de vele SPAM gedoemd te mislukken, aggressieve pop-ups zijn inmiddels in de VS toegestaan en nu blijkt ook nog dat mijn hoop in bange dagen Google sterk vervuild is door malloten zoals Automart.

Hoe vertel ik nu mijn klanten dat online marketing een belangrijk onderdeel is van de marketing mix?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.