Eerste online media keuzetool

Eerste online media keuzetool

Binnen een kwartier een onderbouwd, onafhankelijk en sterk gesegmenteerd mediaplan maken voor het werven van personeel. De Intelligence Group uit Rotterdam zegt dat het kan met de Media Keuzetool.

De tool is gebaseerd op gedetailleerde uitkomsten over het gebruik van alle landelijke en regionale bladen, 230 vakbladen en tijdschriften, 230 internetsites, headhunters, uitzendbureaus en andere ori?ntatiebronnen.

De Media Keuzetool is ontwikkeld door Intelligence Group in samenwerking met de hogeschool INHOLLAND op basis van gegevens uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO). Het AGO, waarvoor eind 2002 meer dan 17.500 Nederlanders uitvoerig zijn ondervraagd, geeft informatie over alle opleidingsniveaus en alle leeftijdscategorie?n, in combinatie met onder meer arbeidsdoelen, regio?s en branches.

Het media-advies is een custom-made rapport op basis van een nauw omschreven doelgroep met daarin ori?ntatiemedia voor werving op zowel de korte als de middellange termijn.

Bron:
http://www.marketing-online.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.