Eerste online media keuzetool

10 juni 2003, 16:17

Binnen een kwartier een onderbouwd, onafhankelijk en sterk gesegmenteerd mediaplan maken voor het werven van personeel. De Intelligence Group uit Rotterdam zegt dat het kan met de Media Keuzetool.

De tool is gebaseerd op gedetailleerde uitkomsten over het gebruik van alle landelijke en regionale bladen, 230 vakbladen en tijdschriften, 230 internetsites, headhunters, uitzendbureaus en andere ori?ntatiebronnen.

De Media Keuzetool is ontwikkeld door Intelligence Group in samenwerking met de hogeschool INHOLLAND op basis van gegevens uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek (AGO). Het AGO, waarvoor eind 2002 meer dan 17.500 Nederlanders uitvoerig zijn ondervraagd, geeft informatie over alle opleidingsniveaus en alle leeftijdscategorie?n, in combinatie met onder meer arbeidsdoelen, regio?s en branches.

Het media-advies is een custom-made rapport op basis van een nauw omschreven doelgroep met daarin ori?ntatiemedia voor werving op zowel de korte als de middellange termijn.

Bron:

http://www.marketing-online.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!