Echt impact maken met B2B content
Bijna ieder B2B bedrijf maakt tegenwoordig content. Maar hoe maak je echt impact? Christ Coolen deelt zijn succesvolle aanpak
Christ Coolen is gefascineerd door de combinatie van marketing, psychologie en gedragswetenschap. Hij heeft hierover trainingen en is erg succesvol met z’n eigen marketingaanpak. Een uitverkocht event, een enorm succesvolle nieuwsbrief en veel volgers op LinkedIn. Jerrel gaat in gesprek met Christ over hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen.
Ik praat met Christ over de onderstaande onderwerpen:
- Hoe bouw je als marketeer een publiek en merk op?
- Hoe ontwikkel je een eigen herkenbare stijl als marketeer?
- Hoe vindt een marketeer inspiratie voor content?
- Wat is de rol van AI en automatisering in marketing?
- Hoe bouw je vertrouwen op met je marketing?
- Hoe creëer je impact met je marketing content?
- Hoe maak je emotie los met B2B marketing?
- Hoe kan een marketeer boven het ‘maaiveld’ uitsteken?
- Hoe bouw je een community op als personal brand?
- Hoe organiseer je als marketeer je content ideeën?
- Hoe faciliteer je collega’s om met hun passie marketing content te maken?
- Hoe doorbreek je vastgeroeste marketing denkpatronen?
- Hoe maak je de buyer journey niet te belangrijk?
- Hoe kun je met weinig middelen een sterke marketing campagne doen?
- Hoe kun je creativiteit bevorderen als marketeer?
- Waarom hebben veel websites geen logische verhaallijn?
- Waarom is het lastig mensen echt te bereiken met je marketing?
- Wanneer is marketing echt geslaagd?
- Hoe kan je met b2b content marketing impact maken?
- Hoe vind je als marketeer je niche?
- Waarom is content delen zo waardevol?
Je kunt deze aflevering ook luisteren via inbound4cast.com, YouTube of Spotify.