• E-mail
    wordt gesponsord door

E-mailmarketingoffensief Procter & Gamble

E-mailmarketingoffensief Procter & Gamble

Incentive: Multinational Procter & Gamble bereidt een grote e-mailcampagne voor gericht op wat het noemt ‘Golden families’. Met de campagne moet het totale productassortiment onder de aandacht worden gebracht van gezinnen met tieners. De campagne is de grootste e-mailcampagne van het bedrijf tot nu toe. Het initiatief volgt op de veranderende Europese marketingaanpak, waarbij er wordt gewerkt met een centrale database voor 16 landen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.