Dutchtone en V&D starten shop-in-shop

21 februari 2003, 17:38

Dutchtone en V&D hebben vandaag een exclusief samenwerkingsverband gesloten voor een nieuw winkelconcept.

Volgens deze overeenkomst zal Dutchtone (Orange, per 31 maart aanstaande) V&D-klanten een nieuw en enerverend winkelconcept bieden, de ‘shop-in-shop’, door eigen winkels te openen in vestigingen van V&D. De eerste twee ‘shop-in-shops’ worden in de loop van 2003 geopend als Orange-winkels in de V&D-warenhuizen in Utrecht en Rotterdam Zuid Plein. Er zijn plannen om in 2003 het aantal Orange shop-in-shops te vergroten.

Dit is de eerste keer dat een mobiele operator een eigen winkel heeft in de vestiging van een warenhuis. De winkels worden bemand met Orange-personeel en bieden alle producten en diensten die ook in de andere Orange-winkels te vinden zijn.

Sateesh Ramoutar, directeur Retail bij Dutchtone: “Deze innovatieve shop-in-shop-overeenkomst met V&D is onderdeel van de Orange-retailstrategie om nieuwe distributiepunten te benutten. We vergroten hiermee onze aanwezigheid op veelbezochte locaties die vertrouwd zijn voor onze bestaande en toekomstige klanten. Hierdoor bieden we de klanten een bredere keuze in de locatie en de wijze waarop ze Orange kunnen ervaren. De V&D-klanten zullen van ons uiteraard dezelfde meermaals onderscheiden winkelbeleving krijgen als ook het geval is in onze andere Orange-winkels.”

Michiel Buitelaar, commercieel directeur van Dutchtone: “De shop-in-shops maken onderdeel uit van de strategie van ons bedrijf om over kwalitatieve distributiekanalen te beschikkken die voldoen aan de hoge Orange-standaarden.”

Over Dutchtone

Dutchtone heeft ruim 1.000 medewerkers en een DCS1800-netwerk voor mobiele communicatie. Dutchtone is voorkeursleverancier van de Nederlandse overheid. In juli 2000 verwierf het bedrijf een UMTS-licentie. Dutchtone investeert substantieel teneinde haar klanten het beste netwerk en de beste klantenservice in de branche aan te kunnen bieden. Dutchtone N.V. is een 100% dochteronderneming van Orange SA. Orange is op dit moment actief in twintig landen en stelt zich ten doel in 2005 voor 1,5 miljard mensen bereikbaar te zijn. Orange heeft wereldwijd meer dan 43 miljoen klanten. Dutchtone wordt op 31 maart 2003 Orange.

Bron:

http://www.persberichten.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!