Doelgroepdenken op internet is pass&#233

Doelgroepdenken op internet is pass&#233
, Upstream
@marcoderksen

Het denken in traditionele doelgroepen is op internet achterhaald. De online adverteerder kan beter op zoek naar interessevelden. ‘Allochtonen bereik je beter met een site over kickboksen dan op maroc.nl’ aldus Jorge Cuartas van Foquz Etnomarketing tijdens de vorige week gehouden bijeenkomst van de VEA vakgroep E-Com (bron: Adformatie).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.