Direct marketeers gaan digitaal in 2005

Direct marketeers gaan digitaal in 2005

E-mail gaat in 2005 een deel van de “gewone” direct mail vervangen, het gebruik van internet in de marketingmix zal flink toenemen en direct marketeers hebben minder vertrouwen in advertenties. Dat zijn de belangrijkste uitkomsten van de eerste DM Media Enqu?te 2004-2005 van het IDMK en E-Profile Marketing, in samenwerking met Incentive. Deze drie partijen stuurden hun relaties (vrijwel alleen direct marketeers) begin december 2004 een enqu?te per e-mail. 451 mensen (10%) vulden de enquête in.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.