DFY Condoms zet ‘weblog’ in

29 december 2005, 21:26

DFY Condoms zet weblog in voor bereiken doelgroepHet nieuwe condoommerk DFY condoms, zet een weblog in om de doelgroep te bereiken. Aansluiten bij de doelgroep door te zoeken en te schrijven wat ze leuk vinden. Jammer dat ze geen RSS-feed hebben en er niet een mogelijkheid is om reacties te plaatsen.

DFY condoms is vooral bekend geworden vanwege de sponsoring van Di-rect en de gratis condooms in een nieuw verzekeringspakket voor studenten. De radiocommercial van DFY condoms is recentelijk ‘uit de lucht’ gehaald na een klacht van Connie van Breukhoven.

Via: In10

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Feeder

    Een condoom uit een spuitbus, ik vind het een vondst. In China al op de markt lees ik net in Sprout.


    30 december 2005 om 10:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!