Dell neemt weblogs eindelijk serieus

Dell neemt weblogs eindelijk serieus
,

Mediapost bericht dat de PR-afdeling van Dell sinds een maand weblogs aan het monitoren is, en issues die het bedrijf aangaan direct doorspeelt naar de customer service. Doel is ontevreden klanten zsm tevreden te maken en natuurlijk om negatieve buzz in de kiem te smoren. Aanleiding lijkt mede de persoonlijke kruistocht van Jeff Jarvis tegen Dell, waarover wij eerder (hier en hier) berichtten.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • beetje kansloos, nu mensen met een (veel gelezen) weblog een andere behandeling krijgen als mensen die geen bal verstand van computers hebben. Die mensen hebben JUIST de ondersteuning nodig.

    geplaatst op
  • Prachtige case die we de komende periode nog in tal van publicaties over blogs zullen tegenkomen!

    geplaatst op
  • ik geloof best erg goed in blogs, maar ik vind dit meer een argument tegen dan voor.

    Het geeft mijnsinziens aan dat er structureel iets fout zit bij de customer care van Dell. Dat iemand zoveel moeite moet doen om iets voor elkaar te krijgen en dat het alleen maar helpt om te dreigen met negatieve publiciteit omdat je toevallig een autoriteit op het internet bent. Want ik geloof er geen snars van dat iemand met een 3 wekelijks geupdate accountje op blogger.com dit ook voor elkaar had gekregen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.