De Marketing Literatuurprijs
Op 15 december wordt de Marketing Literatuur Prijs van het jaar 2005 uitgereikt door het Platform Innovatieve Marketing (PIM). Deze prijs staat voor het beste en meest vernieuwende marketingboek in het Nederlandstalige marketing vakgebied.
De genomineerden voor dit jaar zijn Waardecreatie en innovatie in business to business markten van Paul Mathyessens, Koen Vandenbempt en Liselore Berghman, Oog voor de toekomst van Philip Idenburg en jawel Van Massamerk naar Mensmerk van Erwin van Lun, een van de bloggers op Marketingfacts.
De Marketing Literatuur Jaarprijs 2004 werd gewonnen door Egbert Jan van Bel, auteur van het boek “Event Driven Marketing.”
Vergeet ik de auteurs te feliciteren met hun nominatie, bij deze dus. En Erwin, uiteraard hoop ik dat jij dit jaar met die prijs naar huis gaat! 😉
Ik vond ook het boek van Idenburg heel boeiend. Ik hoop gewoon dat het beste boek wint, niet de beste vriend. 😉
Het boek van Idenburg ziet er idd heel mooi uit. Mooie fotografie. Goede opmaak van de plaatjes. Hard cover. Ik weet wat voor een drama dat moet zijn geweest om dat goed voor elkaar te krijgen. Petje af en blij dat ik in dit goede gezelschap verkeer.
@Jeroen, ik ben het natuurlijk met je eens. Maar toch leuk om Marco’s support te lezen (ik ben ook maar een mens ;). Tx Marco!
Tuurlijk Erwin, ik zou het een collega ook van harte toewensen. En jouw boek heeft sowieso veel publiciteit gegenereerd. Maar dat blijkt geen garantie voor succes: vorig jaar was ‘Nieuw Nederland’ van Adjiedj Bakas bij uitstek de bekendste titel op de lijst, maar hij won niet. Maar de bal is rond……
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!