De consument van de toekomst

7 november 2005, 19:35

De consument van de toekomstDe wereld verandert momenteel snel. Jonge consumenten zijn niet meer te vergelijken met consumenten van tien jaar geleden. Dat betekent ook dat marketeers consumenten anders moeten benaderen dan voorheen. Dat is niet gemakkelijk omdat de consument zich nu juist tekent door snel, verantwoordelijk, impulsief, maar ook kritisch gedrag. Consumenten lijken zonder er veel aandacht aan te besteden precies te weten wat juist voor hen is. Dat maakt de consument van de toekomst zo bijzonder. Ook hechten ze belang aan de wereld, de natuur en de problemen. Kritische weblogs en goede doelen volgen elkaar op. Allemaal interessante ontwikkelingen waar marketeers iets mee moeten doen. Maar wat?

Op donderdagmiddag 19 januari 2006 organiseert eYe in het World Trade Center Amsterdam de workshop De consument van de toekomst.

De workshop staat onder begeleiding van de volgende redactieleden van eYe: Hilde Roothart (Trendslator), Marie-Lou Witmer (Witmer Consultancy Brands en Trends), Jeannette van Zee (De Informatiekamer) en Caroline van Beekhoff (C marketingstrategie).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!