DDMA EMAIL SUMMIT 2016: Embrace e-mail in an omnichannel world #adv

6 juni 2016, 08:30

In een omnichannel wereld is e-mail misschien wel belangrijker dan ooit. Welke kansen biedt e-mail in de customer journey? De DDMA EMAIL SUMMIT duikt in de toekomst en de diepte in. Met keynote sprekers Kath Pay (Top 50 E-mail Marketing Influencers) en Bram Alkema. Cases van o.a. FrieslandCampina en De Bijenkorf. Dieptesessies over Marketing Automation en Growth Hacking. De uitreiking van de E-mail Awards 2016 en de nieuwste editie van de E-mail Benchmark.

Er zijn nog kaarten, dus mis het niet!

Van strategie tot toepassing

Kath Pay is een van de top 50 e-mailmarketing experts ter wereld en een veelgevraagd spreker en trainer. Ze laat in haar presentatie zien dat de toekomst van e-mailmarketing eigenlijk nu al hier is en wat dit aan mogelijkheden en kansen biedt. Bram Alkema gaat juist in op de transactionele toepassing van e-mail en laat zien dat je daar helemaal niet bang voor hoeft te zijn als marketeer.

In combinatie met het aanbod aan cases (FrieslandCampina, De Bijenkorf, BPD Europe en bol.com) en de dieptesessies die worden begeleid door experts als Michael Klazema (VODW) en Chris Out (RockBoost) biedt het programma afwisseling en inspiratie voor zowel startende als doorgewinterde (e-mail)marketeers.

Uitreiking E-mail Awards

De DDMA Email Summit vindt dit jaar plaats op donderdag 9 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Tijdens het congres worden ook de winnaars bekend gemaakt van de DDMA e-mail awards: e-mail man|vrouw van het jaar en e-mailcampagne van het jaar.

E-mail Benchmark

De nieuwste editie van dit jaarlijkse onderzoek, belooft spannende cijfers. Ze worden als eerste gepresenteerd op de EMAIL SUMMIT, dus daar kun jij bij zijn!

Meer info, het hele programma en tickets bestellen: www.emailsummit.nl

Het congres is een initiatief van DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards.

DDMA is de branchevereniging voor data en marketing. Onze 300 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!