DDMA Data Dag 2017: Enabling Customer Experiences #adv

9 november 2017, 09:30

De DDMA Data Dag 2017 is dé jaarlijkse update voor iedereen die zich bezig houdt met data en marketing. Het maakt niet uit of je van huis uit marketingmanager, crm-manager, data-analist, of online marketeer bent; de DDMA Data Dag brengt je in 1 dag up to speed. Met sessies over digital transformation, AI, governance & ethics, measurement en data visualization. Maar ook alle genomineerde cases van de Customer Data Award op het podium!

Bekijk het hele programma en reserveer tickets!

Nieuwe technologie en data als game-changers

Kuldip Singh (Innogy Retail International) gaat in op het tot stand komen van een digitale en datagedreven strategie en vertelt over de implicaties en ervaringen bij Innogy. Finbar Hage (Rabobank) laat zien dat het in de praktijk organiseren van structureel rendement uit complexe data minder eenvoudig is dan het vaak lijkt. Er valt nog veel winst te halen uit slimmere inzet van data voor eenvoudige processen. Hoe leg je de prioriteit daar waar het rendement uit data het grootst is voor de organisatie?

Ethics & governance

Simon James (SapientRazorfish) zal inzichten en trends met ons delen die richtinggevend zijn voor het vakgebied in zijn keynote ‘Algorithms have no ethics’. Een must-see keynote voor iedereen die de markt net even voor wil zijn!

Sanne Mulder (Legal Counsel bij DDMA) gaat in op de meestgestelde vragen over het hotste topic in data en privacy van dit moment: de GDPR (in goed Nederlands: de AVG).

Cases Customer Data Award

De avond voor de DDMA Data Dag vindt de uitreiking van de Customer Data Award plaats. De winnaar en de 3 genomineerden staan allemaal op het podium om insights en learnings te delen over hun cases. De genomineerden zijn: Vacanceselect, Manutan, Bilderberg en KNVB.

Measurement & visualization

Facebook’s Olav Lijnbach legt de verbinding tussen marketing en business value en Gert Franke van CleverFranke laat ons de schone kunst (en het belang) van data visualization zien.

Bovendien kun je op de DDMA Data Dag 2017 netwerken met ruim 300 van je leukste collega’s. Kortom: als jij werkt in marketing en regelmatig met data te maken hebt, op strategisch of juist meer uitvoerend niveau, mag je deze dag niet missen! 23 november in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

KOOP DUS NU JE TICKET

DDMA is de branchevereniging voor data en marketing. Onze 300 leden halen en brengen bij ons kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. Daarom organiseren wij met en voor hen netwerk- en kennisbijeenkomsten. Wij eisen van onze leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes. Daarnaast spreken wij met de stakeholders in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!