Database met 400.000 werkzoekenden

3 mei 2005, 04:05

MailMedia is een exclusieve partnership aangegaan met banensites JobbingMall, Jobnews en StepStone. Daarmee wordt toegang geboden tot een database van 400.000 werkzoekenden en 1.700.000 latent werkzoekenden voor e-mail marketing acties. Binnen de database van actief werkzoekenden kunnen selecties worden gemaakt op opleiding, werkervaring en regio.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Bas

    Interessant, alleen ben ik benieuwd wat ze er mee gaan doen. Banen mailen? Of andere zaken? En indien het laatste ben ik benieuwd of dat juridisch wel is toegestaan. En indien het banen zijn vraag ik me af waarom deze sites dat zelf niet doen.


    3 mei 2005 om 05:39
    Kasper Katje

    Officieel zou iedereen uit het bestand opnieuw toestemming moeten geven om reclame van derden te ontvangen lijkt me.

    Maar zolang het bij richtlijnen i.p.v. keiharde wetgeving blijft zullen dergelijke partijen dit soort deals blijven sluiten.

    Eerlijk duurt het langst…verdomd lang.


    3 mei 2005 om 06:23
    Ben van Kersbergen

    Gegevens van welke aard ook zijn nooit veilig.

    Commerciële belangen zijn veelal te groot en wetgeving te beperkt. Je kunt je het best dus maar niet te druk maken.


    17 juni 2012 om 09:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!