Daar is ‘ie dan: het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014!

22 mei 2013, 14:33

Elk jaar is het weer een bevalling van jewelste. Maar elk jaar is het resultaat weer mooier, dus ook dit jaar. Vandaar dat we met trots het nieuwe Marketingfacts Jaarboek 2013-2014 presenteren! Een boekwerk van ruim 300 pagina's tjokvol cijfers, overzichten en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Kortom: de ideale metgezel voor iedere online marketeer. Bestel 'm nu!

Sinds 2006 publiceren wij jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek – of kortweg: M! Jaarboek -, een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld.

Inhoud

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in veertien hoofdstukken. De onderwerpen die in het M! Jaarboek 2013/2014 aan bod komen zijn:

  1. E-business

  2. Online advertising

  3. Affiliatemarketing

  4. E-mailmarketing

  5. Zoekmachine marketing

  6. Online pr & branding

  7. Social media

  8. Mobile marketing

  9. Online video

  10. E-commerce

  11. Usability & design

  12. Customer service

  13. Webanalytics

Per hoofdstuk beantwoorden we de vragen ‘wat is het?’, ‘waar staan we?’ en ‘ waar gaat het naartoe?’. Daarnaast lees je bij elk hoofdstuk een praktische how-to of inhoudelijke case. Zo geeft het M! Jaarboek 2013/2014 je snel een volledige update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Bestellen

Het M! Jaarboek kost €24,95 exclusief verzendkosten. Bestellen doe je hier!

Wil je meer dan 10 jaarboeken bestellen, betalen op factuur of een eerdere versie van het Marketingfacts Jaarboek bestellen? Neem dan contact met ons op via jaarboek@marketingfacts.nl of bel naar 026 – 711 38 24.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Remy Bergsma

    Ziet er mooi uit! Zal veel werk zijn geweest, maar het resultaat mag er zijn. Tijd voor taart / champagne? 🙂


    27 mei 2013 om 12:47
    Jan Willem Alphenaar

    Ben heel benieuwd naar de andere hoofdstukken!


    28 mei 2013 om 06:44
    bramkoster

    @Clearsite: is zeker een idee, waar we al langer mee bezig zijn. De vorm met veel grafieken, kleurgebruik, etc. én onze wens om meer te doen dan een ‘platte’ pdf, maken het er niet makkelijker op. Dus denk dat deze editie nog puur print wordt, maar hopelijk volgend jaar ook digitaal!


    29 mei 2013 om 13:30
    MartijnOud

    Ziet er scherp uit! De cover is erg mooi. Hopelijk komt die van mij vandaag nog binnen, kan ik er in het weekend van genieten.


    31 mei 2013 om 12:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!