Customer Satisfaction Critical to Online Shopping

Customer Satisfaction Critical to Online Shopping

Customer satisfaction is critical to this year’s holiday retail success. With the holiday season in full swing, online shopping adoption continues. According to the 2002 eSpending Report by Goldman Sachs & Company, Harris Interactive?, and Nielsen//NetRatings, customer satisfaction is playing a key role in overall shopping for the second consecutive year. In a recent survey, twenty-two percent rated customer satisfaction as better than their experience last year, which is helping to contribute to higher consumer spending. The survey is based on a weekly national survey of more than 750 online shoppers randomly chosen from Harris Interactive’s online panel of survey respondents.

Source:
http://www.harrisinteractive.com/news/newscats.asp?NewsID=545


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.