Creatie van Adformatie
Adformatie heeft een nieuwe uitgave: Creatie. Een nieuw vakblad voor creatieven over creatie van reclame, advertenties, commercials, billboards, verpakkingen en design in marketingcommunicatie. De creatie site bevat een database waarin alle alle campagnes ingedeeld zijn in de groepen: Below the line, commercial, design, ge?ntegreerd, grafisch, interactief, outdoor en print.
De site zal binnenkort alleen toegankelijk zijn voor abonnees (zie inloggen formulier). Vraag blijft natuurlijk hoelang een dergelijke site up to date blijft.
“Vraag blijft natuurlijk hoelang een dergelijke site up to date blijft.”: creatieven kunnen zelf werk insturen zag ik, dat zal wel helpen om de inhoud up to date te houden
Opmerkelijk dat ze het binnenkort alleen toegankelijk maken voor abonnees. Lijkt mij – ik ben met zo’n zelfde soort initiatief bezig – een onlogische insteek. De prikkel om je te abonneren wordt daarmee immers weggenomen. Het blad bevindt zich al in een niche, dan maken ze het zichzelf hiermee niet makkelijker.