Conversatie is de meest effectieve marketing

Conversatie is de meest effectieve marketing

Hoe bereik je de consument?

Op 28 september vond in New York City het WOMMA-seminar Word of Mouth vs Advertsing: Consumers in Control plaats.

De presentaties staan inmiddels online. Veel bekende sheets maar de presentaties van Laurie Weisberg SVP, Informative (pdf) en Mike Nazzaro CEO, Intelliseek (pdf) zijn zeker de moeite waard.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Er leuk om te lezen. Het meest besproken voorbeeld van de afgelopen periode is natuurlijk de case van Dell. Als je in Google zoekt op "dell experience" dan word je niet blij als je marketeer bij Dell bent.
    Werd er vroeger nog gezegd dat 5% van de klanten altijd zal blijven klagen en dat je die beter kwijt kan raken omdat ze je alleen maar geld kost, tegenwoordig is het zaak juist deze 5% voor je te winnen.
    Ik moet zeggen dat ik nog niet vaak het gevoel krijg als consument dat ik als ambasadeur van een product dat ik koop wordt gezien, terwijl ik natuurlijk wel bij de 10% hoor waar Weisberg het over heeft :-)

    geplaatst op
  • woRTH of mouth > Freudiaanse verspreking? Het is toch 'word of mouth' :-)

    geplaatst op
  • Yep, helemaal gelijk; was gisteren ook weer veel te laat ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.