Bedrijven nog niet klaar om consument te betrekken bij innovatie

Bedrijven nog niet klaar om consument te betrekken bij innovatie

Wie mijn persoonlijke weblog leest, weet dat ik al een tijdje de ontwikkelingen op het gebied van consumentgedreven innovatie of Consumer Driven Innovation (CDI) volg. Met name het werk van Eric von Hippel speelt daarbij een belangrijke rol.

Forrester constateerde afgelopen najaar tijdens het Consumer Forum Europe dat bedrijven de consument wel wil betrekken bij innovatie maar daar nog niet klaar voor zijn. De belangrijkste drempels zijn interne processen (38%), betrokkenheid van het management (34%) en gebrek aan interesse bij de consument (13%).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.