Collegereeks De Psychologie van de Klant: €300,- korting voor lezers MarketingFacts #adv

ISL
21 september 2020, 11:31

Absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en bewust en onbewust beïnvloed (kunnen) worden. Lezers van Marketingfacts krijgen €300,- korting op het niet-leden tarief. Vermeld bij het veld ‘kortingscode’: Marketingfacts. Start 29 oktober.

Meer informatie en aanmelden!

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!